Säkerhetsrådgivning för privatperson

Säkerhetsrådgivning - kunskap skyddar dig i vardagen

Det finns många sätt att skydda sig i vardagen. Här får du tips och råd hur du gör för att till exempel öka säkerheten för ditt hem eller ditt fordon. Du får även goda råd när det gäller dina personliga ägodelar, från cykel till plånbok och smycken. Mycket kan du göra själv, annat hjälper vi dig med.

Kostnadsfri säkerhetsrådgivning
Ring gärna och rådgör med oss innan du väljer säkerhetslösning - vi har ditt bästa för ögonen. Vi ger dig användbara tips och råd om hur du kan skydda dig själv, bilen, båten, hemmet etc. Välkommen med dina frågor till vår Kundservice.

Nu är det enklare att komma ihåg vårt telefonnummer. Ring oss på 0771-SSF SSF. Så här fungerar det: Knappa in 0771-SSF SSF med hjälp av bokstäverna på sifferknapparna, alltså 0771-773 773. Du når oss förstås också på vårt tidigare nummer, 08-783 75 33.

Tel: 0771-SSF SSF (0771-773 773)
E-post: info@stoldskyddsforeningen.se

Operation Märkning

Operation Märkning är ett effektivt stöldskydd som skyddar värdefull egendom som till exempel dator, cykel, MC, kamera, konst, bil, samt betalkort och ID-handlingar.

Läs mer om Operation Märkning