SSF Nyckelbricka

Med hjälp av vår Nyckelbricka får nio av tio tillbaka sina förlorade nycklar.
Gå till kassan
Produktinformation

Varje Nyckelbricka är personlig, med ett unikt nummer som registreras tillsammans med dina företags- och personuppgifter i en sekretessbelagd databas hos SSF. Vår databashantering följer sedan länge beprövade rutiner. Om nycklarna tappas bort, är det endast polisen som kan få reda på vem nycklarna tillhör, genom att kontakta SSF.

Priset är exklusive moms.

Detaljerad produktinformation

SSF:s Nyckelbricka är både en säkerhet och en besparing för ditt företag. Varje år skrotar polisen tonvis av nycklar som på ett eller annat sätt försvunnit från privatpersoner och företag. Med hjälp av vår nyckelbricka får nio av tio tillbaka sina förlorade nycklar. Det är ett enkelt sätt att slippa kostnaden för att tillverka nya nycklar och byta lås.

Så här fungerar Nyckelbrickan

• Varje nyckelbricka har ett unikt nummer som registreras tillsammans med dina företags- och personuppgifter i en sekretessbelagd databas hos SSF.
  • Om nycklarna tappas bort kan endast polisen få reda på vem nycklarna tillhör, genom att kontakta SSF.
  • SSF har sedan 1940-talet hanterat nyckelbrickor och databashanteringen följer sedan länge beprövade säkerhetsrutiner.
  • 9 av 10 borttappade nycklar återlämnas inom ett par dagar.
  • SSF återlämnar drygt 100 nyckelknippor i veckan.
  • Upphittaren får hittelön.
  • Du stödjer SSF:s brottsförebyggande projekt

Volymrabatt för företag

Ju fler Nyckelbrickor ni beställer desto lägre blir styckepriset.

Antal Pris/st exkl. moms

1-9 st               82 kr st/år
10-29 st           75 kr st/år
30-49 st           73 kr st/år