Priser och förmåner

>200 anställda

1 995 kr*

Privatmedlemmar

*Moms tillkommer på serviceavgiften.

Aktiva medlemmar

Aktiva medlemmar har rösträtt och är rikstäckande organisationer som företräder en bred allmänhet, branschorganisationer, försäkringsbolag, centrala myndigheter (stat, landsting) samt Bankföreningen. De bjuds in till att delta med representant i SSF-arrangeradeevenemang (Verksamhetsråd, frukostseminarieretc.) samt inbjuds till föreningens årsmöte.

Stödjande medlemmar

Stödjande medlemmar är övriga organisationer med intresse som främjar SSF:s ändamål, lokala myndigheter(kommun) och enskilda företag. De bjuds in till frukostseminarier på teman inom säkerhetsområdet.

Medlemsförmåner (för aktiva och stödjande)

(kan ej kombineras med andra rabatter):

• Säkerhetsrådgivning för organisationen per telefon
  • Kostnadsfria seminarier
  • SSF Nyhetsbrev Företag
  • 1 abonnemang av Säkerhetsguiden + 25 % rabatt på fler abonnemang
  • 10% rabatt på annonsering för certifierade produkter i Säkerhetsguiden
  • Medlemserbjudanden på SSF:s tjänster
  • 1 prenumeration av Tryggare Samhälle

Beskrivning av förmåner

Kostnadsfria seminarier

SSF erbjuderkostnadsfria seminarier inom aktuella säkerhetsfrågor där både SSF:s egna konsulter och inbjudna experter föreläser. Exempel på tidigare seminarier som genomförts är "Mutor och korruption" och "Bluffakturor - hur hanterar vi det?".

SSF Nyhetsbrev Företag

Löpande nyheter inom säkerhetsområdet och information om hur ni kan använda detta i ert säkerhetsarbete.

Säkerhetsguiden (2 utgåvor/år)

Sveriges största sammanställning av stöldskyddsprodukter. Här presenteras certifierade/intygade säkerhetsprodukter, personer och anläggarfirmor. Medlemmar i SSF som innehar certifikat/intyg utfärdat av SBSC får 10 % rabatt vid annonsering i Säkerhetsguiden.

Medlemserbjudanden

Vi erbjuder flera tjänster som underlättar säkerhetsarbetet. Vi har oberoende konsulter, öppna och företagsanpassade säkerhetsutbildningar, förlagsprodukter samt märk- och registreringstjänster. Speciellt framtagna erbjudanden till våra medlemmar presenteras på medlemssidan och i SSF Nyhetsbrev Företag.

Tidningen Tryggare Samhälle

SSF Stöldskyddsföreningen har tillsammans med säkerhetsförlaget AR Media International etablerat Tryggare Samhälle – en ny papperstidning som primärt fokuserar på vardagsbrott. Ambitionen är att ytterligare sätta fingret på trygghetsproblem och tillgängliga säkerhetslösningar för individer och företag.