Jobba hos oss

Vi stärker vårt team och söker en FÖRSÄLJNINGSCHEF!

Vill du vara med att utveckla och förstärka SSF Stöldskyddsföreningen?
Är du den vi söker?

Välkommen att bidra till ett tryggare samhälle! SSF Stöldskyddsföreningen erbjuder, genom SSF Service AB, utbildningar som ökar säkerheten i Sverige – allt från grundläggande säkerhetsutbildningar på ett par dagar till vår säkerhetschefsutbildning på ett år. Våra konsulttjänster ger stöd till organisationer i alla säkerhetsprocesser. Vi har ambitionen att flytta fram våra positioner och du behövs för att utveckla och förvalta våra kvalificerade och uppskattade utbildningar och konsulttjänster.

Vi söker en nyfiken och erfaren försäljningschef, som brinner för att skapa affärer och har förmåga att bygga goda och långsiktiga affärsrelationer. Du kombinerar ett nyfiket och innovativt förhållningssätt med förmåga att skapa struktur för att realisera möjligheter. Som chef är du trygg och stabil, en ledarprofil som är tydlig, närvarande och coachande i syfte att ge förutsättningar för engagerade och självgående medarbetare.

Du har övergripande ansvar för SSF:s utbildnings- och konsultverksamhet, vilket omfattar försäljning, utveckling, genomförande, administration och uppföljning. Du sitter i ledningsgruppen och rapporterar till VD.

Befattningen som Försäljningschef hos SSF är en ny tjänst och aktuell då verksamheten omorganiserats.

Låter det intressant?

Kontakta Karin Franzén Bohman på TEAMSEARCH Sweden AB, som ansvarar för rekryteringen, på info@teamsearch.se eller på mobil 0733 759 808.