Produkten har lagts till i din varukorg.

Till vissa utrymme och i vissa fastigheter passar det bättre att välja ett galler eller en gallergrind som alternativ till säkerhetsdörrar och lås.

Galler

Källarfönster är ofta placerade nära marken, på platser där en tjuv kan arbeta relativt ostört. Genom att installera fönstergaller hindrar du att någon kommer in via källaren.

Gallergrind

Om du bor i en gammal lägenhet, ex. en som är K-märkt, kan du som alternativ till en säkerhetsdörr montera en certifierad gallergrind innanför den ordinarie entrédörren. Du som bor i hyreslägenhet kan också installera gallergrind, utan hyresvärdens lov. Tänk på att du vid flytt måste återställa lägenheten som den var innan du installerade grinden, om inte kan du bli skadeståndsskyldig.

SSF DNA-märkning

Avskräck tjuven och öka dina chanser att få tillbaka stulna värdesaker. Ta hjälp av den senaste tekniken och skydda dem på ett enkelt och effektivt sätt med SSF DNA-märkning!

Bilrutemärkning + SSF Nyckelbricka

Skydda både bilen och bilnyckeln med vårt paketerbjudande! Köp SSF Bilrutemärkning och 1 st SSF Nyckelbricka i 1 år med 20% rabatt.

474 kr 379 kr / st

SSF Spärrtjänst

SSF Spärrtjänst är det enklaste och mest effektiva sättet att spärra dina kort, id-handlingar och mobil/surfplatta. Ring ett enda samtal, vi svarar dygnet runt.

SSF Stöldskyddsregistret

Lista och dokumentera dina värdesaker i SSF Stöldskyddsregister. Då blir de automatiskt spårbara för polisen om de skulle försvinna, och det ökar dina chanser att få tillbaka dem.