Säkerhet på resan

• Innan du reser ska du kontrollera vad din hemförsäkring täcker.
  • Registrera dina kredit och betalkort samt id-handlingar i en spärrtjänst och spara spärrnumret i din mobil, så att du snabbt och enkelt ringa och spärra dina kort.
  • Läs mer om vår spärrservice SSF Spärrtjänst.
  • Lägg inte ut känslig information i sociala medier, t ex att du är bortrest.
  • Införskaffa en s k splashbox, den är vattentät och du slipper lämna dina värdesaker obevakade på stranden.

För flera säkerhetstips - läs säkerhet på semestern .

SSF DNA-märkning

Avskräck tjuven i höst med MärkDNA och öka dina chanser att få tillbaka stulna värdesaker. Ta hjälp av den senaste tekniken och skydda dem på ett enkelt och effektivt sätt med SSF DNA-märkning!

499 kr / st

SSF Spärrtjänst

SSF Spärrtjänst är det enklaste och mest effektiva sättet att spärra dina kort, id-handlingar och mobil/surfplatta. Ring ett enda samtal, vi svarar dygnet runt.

Familjepaketet 20%

Månadens erbjudande

Nyckelbrickan är vår mest kända produkt som varje vecka hjälper cirka 100 personer att få tillbaka sina tappade nycklar. Passa på att skaffa en Nyckelbricka till varje familjemedlem i höst. Just nu får du 20 % rabatt på vårt familjepaket med 6 nyckelbrickor i 1 år. Erbjudandet gäller tom 30 september 2017 och gäller endast nya kunder.

413 kr 330 kr / st

SSF Stöldskyddsregistret

Vilka av dina värdesaker vill du ska finnas i SSF Stöldskyddsregister? Registrera dina värdesaker. Då blir de automatiskt spårbara för polisen om de skulle försvinna, och det ökar dina chanser att få tillbaka dem.