Avsnitt 6: Väskstölder

Här kan du se avsnittet av Stoppa Tjuven 2.0 om väskstölder.

Avsnitt 7: Bluffmail

Här kan du se avsnittet av Stoppa Tjuven 2.0 om bluffmail.

Bil

Att få bilen länsad eller cykeln stulen, är ingen rolig upplevelse. Stölder av bilar, båtar, cyklar, motorcyklar och mopeder tillhör den kategori som anmäls mest. Med rätt typ av skydd och bra information, minskar du riskerna att det händer dig.

Husvagn och släp

Vi har säkerhetstipsen för din husbil och råd till dig som funderar på att köpa begagnat.

Mer säkerhetsrådgivning

SSF DNA-märkning

Avskräck tjuven i sommar med MärkDNA och öka dina chanser att få tillbaka stulna värdesaker. Ta hjälp av den senaste tekniken och skydda dem på ett enkelt och effektivt sätt med SSF DNA-märkning!

499 kr / st

SSF Spärrtjänst

SSF Spärrtjänst är det enklaste och mest effektiva sättet att spärra dina kort, id-handlingar och mobil/surfplatta. Ring ett enda samtal, vi svarar dygnet runt.

Paketerbjudande!

Månadens erbjudande

Just nu både SSF Bilrutemärkning och SSF Nyckelbricka till ett förmånligt pris!
Med SSF Bilrutemärkning märker du bilens rutor med ditt registreringsnummer – ett enkelt och effektivt stöldskydd. SSF Nyckelbricka har funnits i över 60 år och är en tydlig symbol för ett effektivt vardagsskydd. Med brickan på din bilnyckel eller nyckelknippa ökar du chanserna att få tillbaka dina tappade nycklar.

379 kr / st

SSF Stöldskyddsregistret

Vilka av dina värdesaker vill du ska finnas i SSF Stöldskyddsregister? Registrera dina värdesaker. Då blir de automatiskt spårbara för polisen om de skulle försvinna, och det ökar dina chanser att få tillbaka dem.