Är du intresserad av att stöldskyddsmärka din cykel?

Varannan cykelägare har någon gång fått sin cykel stulen. Är du en av dem? Lugn, inom kort lanserar vi en helt ny produkt: SSF Cykel-märkning. Varför ska du stöldskyddsmärka din cykel?

Jo, det ska bli så svårt som möjligt för tjuven att sälja den vidare och det ska vara enkelt att hitta rätt ägare. Vår Cykel-märkning skiljer sig från vanlig MärkDNA och andra cykelmärkningar på marknaden. Det är nämligen en stöldskyddsmärkning som innehåller hela fyra olika sorters märkningar bestående av DNA-märkning med mikropunkter, UV-etsning av ID-kod, samt en QR ID-kod. Med andra ord – nu blir det ännu lättare för polisen att identifiera stulna cyklar och för din del ökar chansen att snabbt få tillbaka din cykel.

cykel.jpg

Märkningen innehåller flera olika lager av märkning och varje förpackning är avsedd för en cykel. SSF Cykel-märkning kostar 399 kr inkl. moms.

Redan idag kan du anmäla ditt intresse via mail, så vet du när märkningen finns i vår webbutik.

Ja, jag vill stå på väntelistan för SSF Cykel-märkning
Jag accepterar att mina personuppgifter kommer att behandlas i enlighet med SSF:s Integritetspolicy* (se länk nedan)