Frukostseminarium om
SSF:s s nya Cybersäkerhetsnorm

Verksamheter riskerar att utsättas för hot och intrång som kan skada IT-system eller innebära att viktig information går förlorad. Idag är det ett måste att ha kunskap om och skydd mot de vanligaste cyberhoten.

Kom och lyssna på vår föreläsare Olle Segerdahl som berättar detta samt om SSF:s nya Cybersäkerhetsnorm.

Föreläsare

Olle Segerdahl är en mycket rutinerad cybersäkerhetskonsult, med dryga 18 års erfarenhet av att såväl bygga säkra lösningar som att försöka ta sig förbi dem. Han har bland annat tillbringat sju år på Militära underrättelse- och säkerhetstjänsten (MUST) med att säkra känsliga system och verifiera kryptografilösningar. Olle är en van talare vid cybersäkerhetskonferenser, var med och grundade SEC-T-konferensen i Stockholm och är en av programledarna för podcasten Säkerhetssnack.

Kursstart och plats
22 nov Stockholm
Utbildningens längd
8:00-9:00 (frukost serveras från 7:30)
Kursavgift

SSFs seminarer är kostnadsfria. Anmälda deltagare som inte närvarar debiteras en no-show avgift på 400 kr.

Tomas Devenyi
tomas.devenyi@stoldskyddsforeningen.se