• nyckelbricka-produktbild
  • SSF-Nyckelbrickan

SSF Nyckelbricka PRO

69 kr

Med en SSF nyckelbricka ökar du chanserna att återfå dina nycklar ifall du tappar bort dem. Skapa trygghet och lugn genom att investera i en SSF nyckelbricka idag!

Halva priset första året för PRO-medlemmar.

Kategori:

Mer om Nyckelbrickan

SSF Nyckelbrickan - så fungerar den

Har du någon gång tappat nycklarna? Gör som tusentals andra, ta det säkra före det osäkra och öka dina chanser att få tillbaka borttappade nycklar. Nyckelbrickan kan sättas på valfri nyckelknippa, exempelvis hemnyckel, bilnyckel eller cykelnyckel.

Varje nyckelbricka är personlig, med ett unikt nummer som registreras tillsammans med dina uppgifter. Med stöldskyddsföreningens nyckelbricka är det större chans att du får tillbaka dina borttappade nycklar. Du väljer själv hur länge du vill vara kund. Vi har ingen uppsägningstid eller förseningsavgift.

Upphittaren lämnar in nycklarna, antingen till en polisstation eller genom att lägga dem i närmaste brevlåda. Så fort vi eller polisen fått in dina nycklar kontaktar vi dig. Dina uppgifter hanteras alltid med full sekretess. Stöldskyddsföreningen betalar hittelön till upphittaren och erbjuds nyckelbrickan gratis i ett år.

Ändra, ersätt förlorad eller registrera nyckelbricka här.