Hur kan vi hjälpa till?

Tips: Ge bort en säker och omtänksam julklapp!

Hemelektronik, fritids- och sportutrustning, cyklar, trädgårdsmaskiner och verktyg – vårt hem är fyllt av stöldbegärliga prylar. SSF DNA-märkning gör dina ägodelar svårare för tjuven att stjäla – men enklare för polisen att spåra. Köp en säker julklapp till dig själv eller någon du tycker om – nu 15% rabatt!

Till julklapparna
Publicerad: december 1, 2022

Bluff-sms kommer som ett brev på posten efter Black Week

Rean har pågått i över en månad och e-julhandeln fortsätter några veckor till. Med ökad e-handel ökar även ovälkomna bluffsms om leveranser från fraktbolag. Miljontals bluffsms som blockeras av teleoperatörer under året rör meddelanden om falska paketleveranser och historiskt så brukar mängden av dessa öka i slutet av året.

Publicerad: oktober 21, 2022

Growth Marketer till Stöldskyddsföreningen

Vill du hjälpa till att motverka digitala brott? Vill du tillhöra ett tight och drivet team? Då är denna roll något för dig!

Publicerad: oktober 7, 2022

Information om klistermärken för äldre

I samband med att Tv4 sände reportaget om telefonbedrägerier har det inkommit många förfrågningar om våra stickers (klisterlappar) som visades i programmet.

Cykelguide

Håll tjuven borta från din cykel

Läs cykelguiden
Testa dina internetvanor

Är du nätklok?
In och testa!

Till nätklok
SSF DNA-märkning
467 kr 549 kr
SSF Cykel-märkning
382 kr 449 kr
SSF Nyckelbricka
120 kr
Visa produkt

Tips: Ge bort en säker och omtänksam julklapp!

Till julklapparna