• nyckelbricka-produktbild
  • SSF-Nyckelbrickan

SSF Nyckelbricka

139 kr519 kr

Det är inte ovanligt att tappa bort sina nycklar, men att få dem tillbaka utan en nyckelbricka är sällsynt. Med en SSF nyckelbricka ökar du chanserna att återfå dina nycklar. Skapa trygghet och lugn genom att investera i en SSF nyckelbricka idag!

När du köper nyckelbrickan från SSF bidrar du till rådgivning, initiativ, och tjänster som ger alla rätten att leva tryggt.

Nollställ
Artikelnr: Inte tillgänglig Kategori:

Mer om Nyckelbrickan

SSF Nyckelbrickan - så fungerar den

Har du någon gång tappat nycklarna? Gör som tusentals andra, ta det säkra före det osäkra och öka dina chanser att få tillbaka borttappade nycklar. Nyckelbrickan kan sättas på valfri nyckelknippa, exempelvis hemnyckel, bilnyckel eller cykelnyckel.

Varje nyckelbricka är personlig, med ett unikt nummer som registreras tillsammans med dina uppgifter. Med stöldskyddsföreningens nyckelbricka är det större chans att du får tillbaka dina borttappade nycklar. Du väljer själv hur länge du vill vara kund. Vi har ingen uppsägningstid eller förseningsavgift.

Upphittaren lämnar in nycklarna, antingen till en polisstation eller genom att lägga dem i närmaste brevlåda. Så fort vi eller polisen fått in dina nycklar kontaktar vi dig. Dina uppgifter hanteras alltid med full sekretess. Stöldskyddsföreningen betalar hittelön till upphittaren och erbjuds nyckelbrickan gratis i ett år.

Ändra, ersätt förlorad eller registrera nyckelbricka här.

Har du hittat en nyckel med SSF nyckelbricka på?

Om du hittar nycklar med en nyckelbricka från SSF ska du:

• Lämna dem till närmaste polisstation
  • Lägga dem i postens brevlåda
  • Lägga nycklarna i ett adresserat kuvert (ej frimärke)

Kom ihåg att ange ditt namn och adress så att vi kan skicka ut hittelön. Vi lämnar aldrig ut uppgifter om ägaren till upphittaren eller tvärtom. Läs mer och fyll i dina uppgifter här.

Köp fler och få ett förmånligt pris!

SSF nyckelbricka är vår mest välkända produkt och tack vare den får ett hundratal människor tillbaka sina borttappade nycklar – varje vecka. Nyckelbrickan passar lika bra till hela familjens nyckelknippor som till bilnyckeln och nycklarna till fritidshuset. En trygghet oavsett vilka nycklar du tappat.

Prislista

Antal……  1 år (styckpris) 3 år.(styckpris/år).
1 st 139 kr (139 kr/st) 355 kr (118 kr/st/år)
2 st 260 kr (130 kr/st) 665 kr (110 kr/st/år)
3 st 360kr (120 kr/st) 915 kr (101 kr/st/år)
4 st 440 kr (110 kr/st) 1 125 kr (93 kr/st/år)
5 st 500kr (100 kr/st) 1 275 kr (85 kr/st/år)
6 st 540 kr (90 kr/st) 1 375 kr (76 kr/st/år)
7 st 560 kr (80 kr/st) 1 425 kr (67 kr/st/år)
8 st 640 kr (80 kr/st) 1 635 kr (68 kr/st/år)
9 st 720 kr (80 kr/st) 1 835 kr (68 kr/st/år)

För fler än 10 brickor, kontakta kundservice.

Betala för 3 år – spara 15%

Om du väljer att betala för 3 år redan nu sparar du 15 % mot ordinarie abonnemangspris. Gör en investering för framtiden och känn dig tryggare och slipp oro över borttappade nycklar.

Frågor och svar

Hur lång tid tar det innan jag får mina nyckelbrickor?

Svar: Vårt mål är att du ska få dem inom en vecka.

Måste alla i familjen ha separata abonnemang eller kan man samla allt på en familjemedlem?

Svar: Det går jättebra att samla alla nyckelbrickor på ett abonnemang.

Jag har både nyckelbrickor och andra tjänster hos er, kan jag få allt på samma räkning?

Svar: Ja. Kontakta vår kundservice, så hjälper vi dig.

Vad händer om jag inte betalar mitt nyckelbricksabonnemang?

Svar: Om du väljer att inte betala för dina nyckelbrickor, avförs du ur vårt register och dina nyckelbrickor kopplas inte längre till dig som person. Vi skickar först ut en avi, därefter en påminnelse.

Hur gör jag om jag vill avsluta mitt nyckelbricksabonnemang?

Om du väljer att inte betala din avi förnyas inte tjänsten för din nyckelbricka. Du kan även kontakta oss på telefon 0771-773 773 eller skicka ett mail till [email protected]

Jag har tappat mina nycklar, måste jag göra någonting nu?

Svar: Nej, vi på SSF eller polisen kontaktar dig så fort vi har fått in dina nycklar.