Tillsammans gör vi samhället säkrare

En viktig del av vår verksamhet är att ta fram utbildningar, normer och certifieringar inom säkerhetsområdet. På så vis bidrar vi till ökad trygghet och säkerhet i samhället för privatpersoner, verksamheter och egendom.

Intresseanmälan webinar: SSF 200 ny utgåva

I samband med lanseringen av den nya utgåvan av SSF 200 erbjuder vi på Stöldskyddsföreningen ett kostnadsfritt webinar. Registrera ditt intresse idag och bli bland de första att få inbjudan när datumet för det kostnadsfria webinaret är fastställt.

Investera i företagets säkerhet

Säkerhet är en investering, skydda dig själv och din verksamhet med våra säkerhetsutbildningar. Vi erbjuder ett brett utbud av säkerhetsutbildningar, anpassade för alla behov.

Gå en säkerhetsutbildning

SSF säkerhetsutbildning

Få koll på säkerhetsskydd

Säkerhetsskydd - fördjupning
SSF säkerhetsutbildning

Bli diplomerad säkerhetschef

Säkerhetschef – Diplomutbildning

Bli medlem i SSF Stöldskyddsföreningen – gör skillnad

SSF Stöldskyddsföreningen arbetar förebyggande mot brott, både fysiska och digitala. Som medlem får ditt företag ta del av erbjudanden och rådgivning inom säkerhet, samt att ni hjälper till att finansiera vårt viktiga arbete.

Ansök om medlemsskap