Hur kan vi hjälpa till?

Ett säkrare samhälle - för alla

Brottsligheten förändras, men inte vår vision: på SSF Stöldskyddsföreningen jobbar vi för ett tryggare Sverige. Var med oss på resan du också - bli stödjande medlem idag!

Stötta vårt brottsförebyggande arbete - bli medlem!
Publicerad: januari 12, 2023

Hög tid att boka in sig på 2023 års utbildningar inom säkerhet

Nytt år och nya tag. Funderar du på att höja din kompetens? Spana då in vårt breda utbud av utbildningar inom säkerhet. När du väljer att kompetensutveckla dig tillsammans med oss kan du lita på att din utbildning är relevant och håller hög kvalitet.

Läs hela artikeln
Publicerad: januari 11, 2023

Tomas Devenyi: Säkerhetsskydd är viktigare nu än någonsin

Att inte bedriva ett systematiskt säkerhetsskyddsarbete och hålla kunskaperna uppdaterade kan bli kostsamt, både ekonomiskt och ur varumärkessynpunkt. Behöver din verksamhet utbilda er eller uppdatera kunskaperna inom säkerhetsskydd eller säkerhetsprövning? Läs mer och anmäl er verksamhet till våra utbildningar 2023.

Läs hela artikeln
Normer & regler

Läs de senaste normnyheterna

SSF Utbildning

Bli diplomerad säkerhetschef

Säkerhetschef – Diplomutbildning
SSF Nyckelbrickan
97 kr
SSF 200 utg. 5 - Regler för inbrottsskydd - Byggnader och lokaler
1,133.02 kr
Behörig ingenjör Inbrottslarm
24,150 kr
Visa produkt

Vad företag behöver veta om digital säkerhet

Företag och organisationer utsätts för både hot och risker riktade mot IT-miljön. Visa att du tar riskerna på allvar genom att ha en grundläggande IT-säkerhet, utbilda din personal och certifiera din verksamhet.

Läs mer på säkerhetskollen.se