Kundservice

Du kan göra många av våra kundserviceärenden här på webbplatsen. Du kan även kontakta oss på Kundservice via telefon och e-post så hjälper vi dig med dina frågor.

Betalning

Vilka betalningsmetoder erbjuder ni?

Du kan välja att betala din order med bankkort/kreditkort eller mot faktura, 30 dagar netto.

Bankkort/Kreditkort

Vi accepterar VISA och MasterCard. När du bekräftar din order skickas dina uppgifter till vår samarbetspartner DIBS Payment Services som kontrollerar kortets giltighet. DIBS Payment Services är PCI-certifierat. De använder sig av SSL-kryptering av betalningarna vilket är standard för säkra betalningar. Ditt kortnummer sänds krypterat direkt till banken. SSF har inte tillgång till din kortinformation eller ditt bankkonto.

Faktura privatperson

Du kan välja att betala med faktura i vår webbutik. En faktura med 30 dagars netto skickas till den adress du angivit. Det tillkommer fakturaavgift på produkterna/tjänsterna DNA-märkning och Bilrutemärkning.

Vid beställning på ett ordervärde över 1000 kr kommer vi att ta en kreditprövning och vi har efter bedömning alltid rätt att neka köp mot faktura.

Faktura företag

E-faktura
PDF faktura
Pappersfaktura

30 dagars netto skickas till den adress du angivit.

Kan jag samla mina tjänster på en faktura?

Ja, kontakta oss på kundservice så hjälper vi dig.

Telefon: 0771-SSF SSF (0771-773 773)
E-post: [email protected]

Varför har jag fått en påminnelse trots att jag redan har betalt?

Den vanligaste anledningen är att vi inte fått in din betalning innan utsatt förfallodatum och då hinner pengarna inte registreras hos oss. Det kan även bero på att du angett ett felaktigt OCR-nummer. Vet du med säkerhet att du betalt kan du bara bortse ifrån påminnelsen.

Jag önskar få min avi via autogiro eller som E-faktura?

Tyvärr kan vi än så länge inte erbjuda någon av dessa tjänster.

När får jag min nästa avi?

Den månad som det är dags att förnya ditt abonnemang skickar vi ut en avi till den 20:e den månaden.

Mina kunduppgifter

Hur ändrar jag mina kunduppgifter?

För att kunna hålla en god registervård kompletterar och uppdaterar vi dina personuppgifter. Vi hämtar månadsvis uppgifterna från statens person- och adressregister, SPAR. Vi får däremot inga uppdateringar gällande telefonnummer eller e-postadresser.

Vill du uppdatera din e-postadress och/eller telefonnummer så kan du använda formuläret på den här sidan.

Var kan jag se vilka uppgifter som ni har registrerade om mig?

Dina uppgifter finns på alla avier som vi skickar ut. Kontakta vår kundservice om du vill ha ett registerutdrag eller fyll i detta formulär.

Faktureringsuppgifter till SSF

Vad är faktureringsuppgifterna till Svenska Stöldskyddsföreningen?

Svenska Stöldskyddsföreningen

Faktureringsadress:
Svenska Stöldskyddsföreningen
Fack 5302
FE: FE2378
751 75 Uppsala

Mailadress för pdf-fakturor: [email protected]

GLN-nr 7368020032955
Peppol ID: 0007:8020032952
Organisationsnummer: 802003-2952

Vad är faktureringsuppgifterna SSF Service AB?

SSF Service AB

Faktureringsadress: