Vi använder cookies för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig, vilket du accepterar om du fortsätter.

Varje Nyckelbricka är personlig, med ett unikt nummer som registreras tillsammans med dina uppgifter. Skulle du tappa eller förlora dina nycklar ökar chanserna att få tillbaka dem. 

Vanliga frågor och svar
Jag har tappat mina nycklar, måste jag göra någonting nu?
Jag har hittat en nyckel med en SSF Nyckelbricka på. Vad gör jag?
Hur lång tid tar det innan jag får mina nycklar?
Hur lång tid tar det från att jag beställt mina nyckelbrickor tills jag får dom?
Måste alla i familjen ha separata abonnemang eller kan man samla allt på en familjemedlem?
Jag har både nyckelbrickor och andra tjänster hos er, kan jag få allt på samma räkning?
Vad händer om jag inte betalar mitt nyckelbricksabonnemang?
Hur gör jag om jag vill avsluta mitt nyckelbricksabonnemang?
Jag har fått en nyckelbricka med posten som jag inte beställt?
Var kan jag se vilka uppgifter som ni har registrerade om mig?