• Nyckelbricka villaägarna
  • Nyckelbricka villaägarna

Nyckelbricka 12 månader Villaägarna

125 kr

Nyckelbrickan är vår mest kända produkt som varje vecka hjälper cirka 100 personer att få tillbaka sina borttappade nycklar. En extra trygghet när du tappat nycklar.

Kategori:

Produktinformation

Har du någon gång tappat nycklarna? Gör som tusentals andra, ta det säkra före det osäkra och öka dina chanser att få tillbaka borttappade nycklar.

Varje Nyckelbricka är personlig, med ett unikt nummer som registreras tillsammans med dina uppgifter. Skulle du tappa bort eller förlora dina nycklar ökar chanserna att få tillbaka dem.

Upphittaren lämnar in nycklarna, antingen till en polisstation eller genom att posta dem till oss. Så fort vi eller polisen fått in dina nycklar kontaktar vi dig. Dina uppgifter hanteras alltid med full sekretess.

Detaljerad produktinformation

Kort om Nyckelbrickan

• Du sätter Nyckelbrickan på valfri nyckelknippa.
  • Upphittaren kan lägga nycklarna i valfri postlåda, som de är.
  • SSF betalar ut hittelön till upphittaren.
  • Du väljer själv hur länge du vill vara kund. Vi har ingen uppsägningstid eller förseningsavgift.
  • När du abonnerar Nyckelbrickan stödjer du indirekt vårt brottsförebyggande arbete. Vårt överskott investeras i olika projekt med anknytning till säkerhet.

Frågor och svar

Hur lång tid tar det innan jag får mina nyckelbrickor?

Svar: Vårt mål är att du ska få dem inom en vecka.

Måste alla i familjen ha separata abonnemang eller kan man samla allt på en familjemedlem?Svar: Det går jättebra att samla alla nyckelbrickor på ett abonnemang. Välj gärna vårt förmånliga familjepaket, så får du sex nyckelbrickor på en gång.

Jag har både nyckelbrickor och andra tjänster hos er, kan jag få allt på samma räkning?

Svar: Kontakta vår kundservice, så hjälper vi dig.

Vad händer om jag inte betalar mitt nyckelbricksabonnemang?

Svar: Om du väljer att inte betala för dina nyckelbrickor, avförs du ur vårt register och dina nyckelbrickor kopplas inte längre till dig som person. Vi skickar först ut en avi, därefter en påminnelse.

Hur gör jag om jag vill avsluta mitt nyckelbricksabonnemang?

Svar: Skicka tillbaka nyckelbrickorna i ett frankerat kuvert till:
SSF Stöldskyddsföreningen:
Kundservice, SSF Stöldskyddsföreningen
102 51 Stockholm

Du kan även kontakta oss på telefon 0771-773 773 eller skicka ett mail till [email protected]

Jag har tappat mina nycklar, måste jag göra någonting nu?

Svar: Nej, vi på SSF eller polisen kontaktar dig så fort vi har fått in dina nycklar.

Var kan jag se vilka uppgifter som ni har registrerade om mig?

Svar: Dina uppgifter finns på alla avier som vi skickar ut. Kontakta vår kundservice om du vill ha ett registerutdrag eller fyll i detta formulär.