Grannsamverkan

Med Grannsamverkan minskar brottsligheten och ökar tryggheten i ditt bostadsområde.

Inbrottslarm och kameraövervakning

Numera finns det en mängd olika typer av inbrottslarm, många med kameraövervakning. Läs våra råd och tips innan du väljer vad som passar bäst för ditt hem.

Inbrottstestet

Hur inbrottssäker är du? Gör vårt test så får du veta om du är inbrottstjuvens favorit eller hens värsta mardröm!

Dörrar och lås

Tjuvar är uppfinningsrika och använder inte alltid dörren för att ta sig in i bostaden. Med ett bra säkerhetsskydd för dina fönster, källarfönster, altan- och entrédörrar kan du effektivt hindra ett inbrott.

Mer säkerhetsrådgivning

SSF DNA-märkning

Avskräck tjuven i höst med MärkDNA och öka dina chanser att få tillbaka stulna värdesaker. Ta hjälp av den senaste tekniken och skydda dem på ett enkelt och effektivt sätt med SSF DNA-märkning!

499 kr / st

SSF Spärrtjänst

SSF Spärrtjänst är det enklaste och mest effektiva sättet att spärra dina kort, id-handlingar och mobil/surfplatta. Ring ett enda samtal, vi svarar dygnet runt.

Familjepaketet 20%

Månadens erbjudande

Nyckelbrickan är vår mest kända produkt som varje vecka hjälper cirka 100 personer att få tillbaka sina tappade nycklar. Passa på att skaffa en Nyckelbricka till varje familjemedlem i höst. Just nu får du 20 % rabatt på vårt familjepaket med 6 nyckelbrickor i 1 år. Erbjudandet gäller tom 30 september 2017 och gäller endast nya kunder.

413 kr 330 kr / st

SSF Stöldskyddsregistret

Vilka av dina värdesaker vill du ska finnas i SSF Stöldskyddsregister? Registrera dina värdesaker. Då blir de automatiskt spårbara för polisen om de skulle försvinna, och det ökar dina chanser att få tillbaka dem.