Registrera värdecheck

Här registrerar du den värdecheck du har fått för SSF Nyckelbricka. Det är viktigt att vi får dina personuppgifter så att vi kan koppla ihop dig som ägare med dina nycklar. Utan personuppgifter fungerar inte tjänsten. Är du under 18 år vill vi att målsman står som beställare.

I och med att den nya Dataskyddslagen, GDPR (General Data Protection Regulation), börjar gälla inom EU den 25 maj 2018, har vi förtydligat dina villkor och rättigheter i en integritetspolicy. Här kan du läsa mer om vilken personlig information som sparas och varför, hur vi hanterar dina uppgifter samt hur du går tillväga om du vill ta del av, ändra eller radera dina uppgifter ur våra register.

Vi tipsar! Passa på att beställa vårt familjepaket om sex nyckelbrickor för 434 kr/år. Då kan alla i familjen få var sin nyckelbricka att sätta på sin nyckelknippa eller använd dina extra brickor till exempelvis bilen, båten eller sommarstugan.

Registrera värdecheck

*obligatoriska uppgifter