SSF Utbildningar

Söker du en säkerhetsutbildning för dig eller din kollega? Utforska då utbudet av SSF utbildningar. Vi på erbjuder olika säkerhetsutbildningar till företag, anpassade efter era behov, för att skapa en trygg och säker arbetsplats.
Behöver du hjälp av våra rekommenderade säkerhetskonsulter? Här kan du läsa mer om vi kan hjälpa ditt företag med!

Säkerhetsutbildningar hos SSF

Vi har över 50 års erfarenhet av att genomföra utbildningar inom skydd och säkerhet. Oavsett om det handlar om cybersäkerhet, kamerabevakning eller lås har vi kunskapen till dig. Säkerhetssamordnare, säkerhetschef och trygghetskoordinator är några exempel på roller hos personerna vi har fått nöjet att utbilda genom åren. Stora värden står på spel för den som inte har kunskapen att skydda sina tillgångar. Våra utbildningar i säkerhet ger dig praktiska verktyg i säkerhetsarbetet och viktig information om de lagar och regelverk som styr. Ta steget närmare en säkrare arbetsplats med våra utbildningar, distans eller på plats hos oss i Stockholm. Utbildningar och kurser som hjälper dig i arbetet, som leverantör eller beställare av säkerhetslösningar. Välkommen att anmäla dig till en av våra säkra utbildningar. Överskotten från våra produkter och tjänster återinvesteras i vårt ideella brottsförebyggande arbete.