Säkerhet bas

10,250 kr

Söker du en grundläggande utbildning inom säkerhet? Det här är utbildningen som ger dig goda kunskaper om säkerhet och säkerhetslösningar. Ett enkelt och billigt sätt för företaget att skydda sig. Vi på SSF anser att utbildningen är så viktig och erbjuder därför vårt förmånligaste pris.

Läs mer om på utbildningens kurssida.

Nollställ
Artikelnr: Inte tillgänglig Kategori:

Om utbildning inom säkerhet

Vår utbildning i säkerhet äger rum under två dagar, där du får god översikt kring hur du som säkerhetshandläggare eller säkerhetsansvarig planerar säkerhetsarbetet, samtidigt som du stärker din kompetens för att genomföra riskanalyser.

Du lär dig hur mekaniskt och elektroniskt skydd kan bidra till säkerheten i en verksamhet och hur du själv kan utföra riskanalyser och delta i planeringen av säkerhetsarbetet. Dessutom går vi igenom de lagar, krav och regler som påverkar säkerhetsarbetet.

Vilka vänder sig vår utbildning inom säkerhet till?

Utbildningen vänder sig till alla som behöver goda kunskaper om säkerhet, inte minst säkerhetshandläggare som ansvarar för övergripande säkerhetsfrågor. Likaså chefer i olika typer av verksamheter, personer som arbetar med säkerhets-, personal- eller arbetsmiljöfrågor, samt leverantörer av säkerhet, säljare, projekterare etc.