Priser och förmåner

>200 anställda

2 150 kr*

Privatmedlemmar

*Moms tillkommer på serviceavgiften.

Aktiva medlemmar

Aktiva medlemmar har rösträtt och är rikstäckande organisationer som företräder en bred allmänhet, branschorganisationer, försäkringsbolag, centrala myndigheter (stat, landsting) samt Bankföreningen. De bjuds in till att delta med representant i SSF-arrangerade evenemang (frukostseminarier etc.) samt inbjuds till föreningens årsmöte.

Stödjande medlemmar

Stödjande medlemmar är övriga organisationer med intresse som främjar SSF:s ändamål, lokala myndigheter(kommun) och enskilda företag. De bjuds in till frukostseminarier på teman inom säkerhetsområdet.

Medlemsförmåner (för aktiva och stödjande)

(kan ej kombineras med andra rabatter):

• Säkerhetsrådgivning för organisationen per telefon
  • Trendrapporter och omvärldsbevakning genom Nyhetsbrev
  • Kostnadsfria webinarier inför exempelvis släpp av nya normer
  • SSF Nyhetsbrev Företag
  • 10% rabatt på nyckelbrickor
  • 10% rabatt på alla DNA-märkningar

Beskrivning av förmåner

Kostnadsfria webinarier

Inför släpp av exempelvis nya och reviderade normer så genomför SSF webinarier som medlemmar kostnadsfritt kan delta i.

SSF Nyhetsbrev Företag

Löpande nyheter inom säkerhetsområdet och information om hur ni kan använda detta i ert säkerhetsarbete.

Medlemserbjudanden

Vi erbjuder flera tjänster som underlättar säkerhetsarbetet. Vi har oberoende konsulter, öppna och företagsanpassade säkerhetsutbildningar, förlagsprodukter samt märk- och registreringstjänster. Speciellt framtagna erbjudanden till våra medlemmar presenteras på medlemssidan och i SSF Nyhetsbrev Företag.