Våra utbildningar – anpassade efter dina behov

För att möta framtidens behov erbjuder vi flera nya koncept för utbildning, hybridutbildningar, som exempelvis e-learning, onlineutbildningar, blended learning och för vårt flaggskepp SSF Säkerhetschef har vi skapat en läranderesa där du deltar och nätverkar i klassrummet samt arbetar på distans, på egen tid.

Utbildningsplattform och e-learnings

Vi på SSF fortsätter stärka vårt utbud genom att bli mer flexibla i vilka slags utbildningsformat vi kan erbjuda. Vi har bland annat lanserat en ny utbildningsplattform och släppt vår första mikrokursutbildning Jobba Säkert Digitalt.

För dig som deltagare

• Här hittar du våra utbildningar. För att se de utbildningar vi erbjuder online filtrerar du listan på online.
  • Vill du gå en utbildning anmäler du dig som vanligt via utbildningens anmälningssida på vår webb.
  • Vid inställda utbildningar, om du blir sjuk eller av annan anledning inte kan delta på din inbokade utbildning har du möjlighet att boka om dig till ett annat tillfälle senare under året eller låta en kollega gå i ditt ställe. Du kan även läsa mer om våra allmänna villkor här.

Har du frågor? Kontakta [email protected]